DOOSAN PUMA 2100 / 2600
Η νέα σειρά τόρνων της DOOSAN PUMA 2100 / PUMA 2600 προσφέρει απίστευτα καινοτόμες τεχνικές λύσεις.
Έχει ανοίξει νέους δρόμους στους τομείς της ακρίβειας και της επαναληψιμότητας. Δεν αποτελεί εξέλιξη καμιάς προηγούμενης σειράς. Πρόκειται για μια σειρά τόρνων που σχεδιάστηκαν από λευκό χαρτί για να αντιμετωπίσουν τις προκλήσεις της επόμενης δεκαετίας.
Τα βασικά καινοτομικά στοιχεία των μηχανών PUMA 2100 / 2600 είναι τα εξής :
Απομόνωση της θερμοκρασίας από το χυτό της μηχανής :
Ένα πολύ σημαντικό σχεδιαστικό στοιχείο είναι η δραστική μείωση των πηγών θερμότητας πάνω στη μηχανή.
Επίσης, η ύπαρξη προστατευτικών ¨κουρτινών" και ανεμιστήρων που χρησιμοποιούνται για εμποδίσουν την ανάπτυξη θερμοκρασίας στο σκελετό της μηχανής.
Πλάτος κρεβατιού
Το πλάτος του κρεβατιού έχει αυξηθεί σημαντικά προκειμένου να εξασφαλιστεί στιβαρότητα και να εξασφαλιστεί μεγάλη ακρίβεια κοπής
Ψύξη στο παξιμάδι του κοχλία του άξονα Χ
Η ακρίβεια στον άξονα Χ παίζει σημαντικό ρόλο στην ακρίβεια της κατεργασίας. Για το λόγοι αυτό προσφέρεται ψύξη στο παξιμάδι του κοχλία (ballscrew) του άξονα Χ.
Μύλος και εργαλειοδέτες αυξημένου μεγέθους
Ο μύλος εργαλείων έχει πλέον μεγαλύτερη διάμετρο. Το καμπυλωτό σύστημα εμπλοκής για την περιστροφή του προσφέρει αξεπέραστη στιβαρότητα. Το σύστημα εργαλειοδετών ΒΜΤ 65 (αντί για ΒΜΤ 55) εξασφαλίζει μεγάλη διατομή εργαλείων και στιβαρότητα στην κοπή.
Ψηφιακή καθοδήγηση
FANUC i και FANUC 31iA ανάλογα με τον αριθμό των αξόνων κάθε μηχανής
ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ | P 2100 Y/LY | P 2600 Y/LY | P2100 SY/LSY | P 2600 SY/LSY |
Ωφέλιμη διάμετρος στο κρεβάτι | 780 | |
|
|
Ωφέλιμη διάμετρος στις εγκάρσιες γλίστρες | 630 | |
|
|
Προτεινόμενη διάμετρος κατεργασίας | 210 mm | 255 | 210 | 255 |
Μέγιστη διάμετρος κατεργασίας | 376 mm | |
|
|
Μέγιστο μήκος κατεργασίας | 520 / 760 mm | 760 / 1280 | 520 / 760 | 760 / 1280 |
Διαδρομές | |
|
|
|
Διάμετρος μπάρας | 65 mm | 76 | 65 | 76 |
Διαδρομή άξονα Χ | 260 (72 + 188) mm | |
|
|
Διαδρομή άξονα Ζ | 590 / 830 mm | 830 / 1350 |
590 / 830 |
830 / 1350 |
Διαδρομή άξονα Υ | 102 (+/- 51) mm | |
|
|
Διαδρομή άξονα Β | 590 / 830 mm |
830 / 1350 |
590 / 830 | 830 / 1350 |
Κεντρική Άτρακτος | |
|
|
|
Με ιμάντα | 4500 rpm | 3500 | 4500 | 3500 |
Integral | 5000 | 4000 | 5000 | 4000 |
Φλάντζα ατράκτου | ASA A2-6 | ASA A2 - 8 | ASA A2-6 | ASA A2 - 8 |
Εσωτερική διάμετρος ατράκτου | 76 mm | 86 | 76 | 86 |
Διάμετρος πρόσθιου ρουλεμάν ατράκτου | 120 mm | |
|
|
Διάμετρος τσοκ | 210 mm | 255 | 210 | 255 |
Υπό-άτρακτος | |
|
|
|
Με ιμάντα | |
|
4500 rpm | |
Integral | |
|
6000 rpm | |
Φλάντζα Ατράκτου | |
|
ΑSA A2 - 5 | |
Διάμετρος πρόσθιου ρουλεμάν | |
|
90 mm | |
Εσωτερική διάμετρος | |
|
62 mm | |
Διάμστρος τσοκ | |
|
175 mm | |
Μύλος αλλαγής εργαλείων | |
|
|
|
Αριθμός θέσεων εργαλείων | 12 | |
|
|
Εγκάρσια διατομή μανέλας | 25 mm | |
|
|
Διάμετρος διατρητικής μπάρας | Φ 40 mm | |
|
|
Χρόνος αλλαγής εργαλείου | 0.15 sec | |
|
|
Ισχύς / ροπή κινητήρα περιστρεφόμενων εργαλείων |
5.5 kW [47 N.m] | |
|
|
Περιστροφή εργαλείων | 4000 r/min | |
|
|
Προώσεις | |
|
|
|
Γρήγορη πρόωση άξονων Χ / Ζ | 30 / 30 m/min | |
|
|
Γρήγορη πρόωση άξονα Υ | 10 m/min | |
|
|
Γρήγορη πρόωση άξονα Β | 30 m/min | |
|
|
Κουκουβάγια | |
|
|
|
Διάμετρος κουκουβάγιας | 80 mm | |
100 |
|
Kώνος ατράκτου κουκουβάγιας | ΜΤ4 | |
ΜΤ5 |